Paczka z SammyDress


Kolejna paczka na którą czekałam do mnie dotarła. Tym razem są to zakupy ze sklepu SammyDress. Obecnie na stronie znajdziecie super promocję pod hasłem Sammydress spring 2017 Promotion.

Jak to w postach o zakupach, nie będę się zbytnio rozpisywać tylko od razu przejdę do pokazania Wam zamówionych rzeczy.
Większość z nich powędrowała do męża. Tak więc:



Czarna bluza z zielonymi wstawkami. Bardzo fajna, jak większość bluz z tego sklepu. Materiał jest w miarę dobrej jakości- wygodna. Nie będę się rozpisywać. Zobaczcie same jak wygląda na stronie sklepu. 

Kolejna bluza, tym razem szaro pomarańczowa, wzięliśmy największy rozmiar jednak jest za mała. Odda się komuś z rodziny.





Ostatnia z bluz, była jeszcze jedna jednak zabrakło w magazynie i nie dotarła do nas. Zwykła szara, wygodna, typowa na działkę czy biwak ;) W sam raz.




No i nadszedł czas na moje dodatki ;) Zostało kilka dolarów do wykorzystania więc skusiłam się na eyeliner:



Piękny, głęboki odcień czerni, dobrze maluje i fajnie się trzyma. Jestem zaskoczona jakością.
Kolejna rzecz to kredka- a raczej tusz do brwi ;) Kolor fajny, wygodny pędzelek, ciekawie zapakowane. 



Efekt syrenki w odcieniu fioletu do paznokci. Takich cud nigdy za wiele. Jednak jeszcze nie używałam.



No i na koniec zegarek. Mój syn sam sobie go wybrał i jest bardzo zadowolony. Wygląda spoko. Nie spodziewałam się nie wiadomo jakiej jakości ;)




Bardzo proszę o kliki :) To wszystko kupione w sklepie SammyDress. Mam dla Was kod zniżkowy. Wystarczy w specjalnym okienku wpisać "SammydressChen"


29 komentarzy:

  1. Tym razem to maz sie wyszalal na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłaś świetne rzeczy!
    Najbardziej podoba mi się chyba zegarek syna! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg te syrenki mnie tak kuszą strasznie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze zamawiać z tego sklepu, ale słyszałam o nim sporo dobrego :) Bluzy mi się podobają, szczególnie druga ;)
    Efekt syrenki bardzo mnie ciekawi :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy. Muszę zamówić eyeliner 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga bluza i zegarek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiło na męża 😍 lubię rezenzje, kiedy i ta druga połówka coś ma, żeby nie stękali. Świetne rzeczy. Lubie za to sammydress, poniewaz mozna wybrac cos dla kazdego ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie z nas dobre żony! Ja też wybrałam coś dla sqojego męża 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Też często zamawiam dla rodzinki, a zegarek fajowy ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  10. No naprawdę mąż musiał być dobry,że mu taki dzień dziecka urządziłaś :P najbardziej jestem ciekawa tego tuszu do brwi, ładnie kryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jestem zdziwiona, ale tak :) Wyślę Ci zdjęcie jak użyję ;)

      Usuń
  11. I mąż zadowolony, i ty zadowolona😊 czyli zakupy udane😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek! Powalił mine!
    Rozglądam się właśnie za podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy ten zegarek i jest rewelacyjny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupowałam chłopowi ciuchy, jednak na jednym zamówieniu się skończyło ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. to się męzowi trafiła paczka, szkoda że bluza za mała, bo fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciuchy widać, że bardzo fajne jakościowo, wow!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szaleństwo ;)
    Wszystko mi się podoba, szkoda że jedna bluza za mała, zostaw już dla syna 😁
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza bluza najlepiej się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger