Przesyłka od Zaful


Dziś z samego rana listonosz przyniósł mi moją paczkę z ZAFUL. Akurat teraz na stronie tego sklepu trwa promocja Zaful black dress with lace spring 2017 Promotion  . Jednak nie w promocji kupowałam to co chcę Wam zaprezentować.

Może przejdziemy od razu do konkretów. 

Pierwsza rzecz jaką Wam przedstawię jest torebka. Od dawna szukałam takiej, która pomieści teczki formatu A4. Ta, którą zamówiłam od razu wpadła mi w oko ze względu na swoją prostotę. Jest całkiem ładna. Jedyny minus to to, że jest wykonana z dość miękkiego "skóropodobnego" tworzywa. Myślałam, że będzie sztywniejsza- byłaby praktyczniejsza dla mnie. W wyglądzie nie różni się niczym z tej, która jest prezentowana na stronie producenta.




Kolejna rzecz to kolczyki z piórami w kolorze niebieskim, oraz naszyjnik z łapaczem snów. Lubię takie dodatki, ich nigdy za wiele. Na pewno nie raz będę je nosiła.






No i ubrania. Najbardziej zadowolona jestem z koronkowej bluzki. Jest ładnie wykonana, dość elastyczna, przyjemna w dotyku. 





Kolejna i ostatnia rzecz w tym poście to bluzka z rozcięciem przy piersiach. Myślałam, że będzie trochę mniejsze. Mojemu mężowi się podoba, ja jednak czuję się w niej niekomfortowo. Kupię jakiś podkoszulek pod spód i będę ją nosić. 






To wszystko w tej paczce. Polecam każdej z Was zakupy w sklepie ZAFUL. Dodatkowo dla każdej z Was mam zniżkę na zakupy. Wystarczy pod koniec zamówienia w specjalnym okienku wpisać hasło "ZafulChen"



Jak zawsze w takich postach, proszę Was o poklikanie w linki :) Będę bardzo wdzięczna.


25 komentarzy:

  1. Najbardziej do gustu przypadł mi wisior z łapaczem snów, bardzo lubię ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest uroczy :) też lubię ten motyw :D

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta torebeczka wyglada na pojemną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust :D Dziękuję że jesteś :D

      Usuń
  4. Buała bluzeczka bardzo ładna, ta druga nie wygląda zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka z sexy rozcięciem na piersiach...kochana, któremu facetowi by się nie spodobała;))) hehe
    super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAdne rzeczy wybrałąś, faktycznie bluzka ma wielkie wycięcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebeczka sliczna. Mimo, ze nie ma usztywnienia. Fajna na lato 😊 i naszyjnik niczym łapacz snów jest cudny 😍 a co do bluzki z dekoltem to sie nie dziwie, ze mezowi sie podoba haha 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie mój styl, ale każdy lubi coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi się kolczyki sama się zastanawialam, ale nad czarnymi piórkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Mężowi to sie podoba ta bluzka pewnie ze względu na dekolad ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta bluzka z rozcięciem

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie nic z tego nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebki! To coś, co uwielbiam. Mam ich dziesiątki. Otwieram Twojego posta, a tam na pierwszym miejscu co? Szałowa torebka. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wisiorek z łapaczem jest świetny! Zawsze marzyłam o tym,żeby jakiś łapacz mieć,ale z czasem o tym zapomniałam. Nic dziwnego,że ostatnia bluzka przypadła do gustu mężowi :P Biała jest bardzo fajna, na pewno sprawdzi się w cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekła mnie torebka, czarna, pojemna.
    Wszystko mi się podoba prócz ostatniej bluzki, materiał taki nijaki :)
    Ale dekolt ma extra.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki mi się bardzo spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger