Romwe Wishlist #3


Dawno nie zamawiałam nic z tego sklepu. Trochę czasu czekałam na paczkę, którą w końcu Wam zaprezentowałam kilka dni temu. Dziś nadszedł czas na moją kolejną wishlistę ROMWE.

Tak na prawdę sama nie wiem co bym chciała zamówić tym razem. Jednak kilka rzeczy wpadło mi w oko. Tym razem chcę prosić Was o pomoc. Może podpowiecie mi co wybrać z tych rzeczy, które pokażę Wam niżej. W komentarzach proszę o podpowiedzi.

Pierwsza pozycja to kombinezon. Lato już blisko, a ja nie mam nic takiego co byłoby idealne na takie dni oprócz sukienek. Wpadł mi w oko, jednak sama nie wiem czy go wezmę. KLIK


Kolejna rzecz to koszula. Ma odsłonięte ramiona, wygląda na przewiewną i urzekł mnie jej kolor. KLIK


No i dżinsy. Zwykłe proste z dziurami- chociaż nie jestem ich zwolenniczką, ale cóż tam- raz się żyje. KLIK


Teraz będę zastanawiać się czy warto zamówić te pozycje. Poklikacie? 

20 komentarzy:

  1. Kombinezon i bluzeczka zdecydowanie :) kolor bluzeczki cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka normalnie przecudna. :) I ten jej błękitny kolorek. Cudoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka cudna ! :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon wygląda fajnie, choć na mnie jakoś one nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon cudny!uwielbiam na lato😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi ten kombinezon, więc zamawiaj i daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon ekstra, lubie takie kolory 😎 na lato jak znalazl 😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  9. te spodnie odradzam, juz na zdjęciu dziwnie leża w kroku, mam podobne i bardzo żle sa uszyte

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy kombinezon jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy :D kombinezon i dżinsy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuzka jak zwykle szaleje na zakupach!Uwielbiam jeansy z dziurami, może i Ty się przekonasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym zobaczyć te spodnieść na żywo.😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula super,a co do kombinezonu... BIERZ KONIECZNIE! Świetny jest! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowała bym się na kombinezon i koszule, ale też nie jestem zwolenniczką takich jeansów.. :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger