Rosegal Wishlist


Zaczął się kolejny miesiąc, tak więc przyszedł czas na kolejne zamówienie ze sklepu Rosegal.

Mają tam teraz promocję na sukienki: Rosegal pink-casual-dressss  spring 2017 Promotion  

Moje zamówienie tym razem jest typowo dla mnie, chociaż dorzuciłam jedną koszulkę dla męża, bo od dawna mam na nią oko. Nie będę się rozpisywała, od razu przejdę do prezentacji zakupów:










To wszystko znajdziecie w sklepie Rosegal.
Jak paczka do mnie dotrze od razu pokażę Wam jak zamówienie wygląda w rzeczywistości :)

Kod rabatowy dla Was to: RosegalChen 

Oczywiście proszę o kliki w każdą nazwę zaraz po numerku :) Z góry dziękuję :)

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, jak te rzeczy na żywo będą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dla siebie nie znalazłam. poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą koszulkę chętnie bym wzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochlapana koszulka to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam troszke inny gust, jednak zdjecie niekoniecznie odzwierciedla to, co przychodzi rzeczywiscie. Dlatego moze i jeszcze lepiej beda te ubrania wygladac 😊 cjociaz ta pierwsza koszulka calkiem calkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. KLIK KLIK KLIK <3
    Trzymam kciuki, że okażą się dobre jakościowo bo na zdjęciach wyglądają rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrrrauuu.. Lubię panterke!
    Poklikane 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę wszystko wybrane z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nieco drapieżne te zakupy kochana😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty się ubierzesz w te spodnie i bluzkę w panterkę,to mąż będzie zazdrosny,bo każdy będzie się za Tobą oglądał :P Śliczne ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl ważne żeby tobie się podobaly.😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutaj nic nie wyszukałam, więc już lecę do następnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger