SammyDress Wishlist


Druga lista zakupów, tym razem od sklepu Sammydress. Zakupy mam pomieszane, trochę dla mnie, trochę dla męża i coś dla Was.

Na stronie trwa teraz promocja Sammydress dress 2017 Promotion  . No to zaczynamy prezentację! 

1. Drop Shoulder Asymmetrical Smock Tee

















Ta ostatnia pozycja będzie do wygrania niebawem na moim fanpage'u. Mam nadzieję, że znajdą się chętne na udział w konkursie.

Wszystkie te rzeczy zamówiłam ze sklepu SAMMYDRESS. Mam dla Was kupon rabatowy, hasło: ZafulChen 

Proszę o kliki :) 

22 komentarze:

  1. oo to sie pewnie niektore rzucą na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluzka super, ale tych korektorów nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałas? Czytałam na blogach same dobre opinie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się sprawdza. Lepiej takie klipsy jak folia aluminiowa

      Usuń
  4. Ciekawe, jakie te paletki beda 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz! Super shopping 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo na to to poczekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko extra. Mężczyzna będzie zadowolony.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te męskie bluzy wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki cudowne, to już nie mogę się doczekać konkursu😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać recenzji paletki! Jest OGROMNA! Tyle cieni,że ciężko będzie się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym przetestowała te palety cieni.😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger