ZAFUL blue bikini & floral mini dress SUMMER 2017 PROMOTION


Sklep ZAFUL zna już na pewno każda z Was. Przynajmniej każda, która czyta mojego bloga. Zakupy robię tam coraz częściej. 

Dziś chciałabym Wam powiedzieć, że ZAFUL niedługo będzie obchodził trzecią rocznicę powstania sklepu. No i z tej właśnie okazji na stronie możecie znaleźć masę ciekawych promocji. Jakich? 

Pierwszą, która wydała mi się ciekawa, jest Zaful blue bikini Summer 2017 Promotion  . Klikając w promocyjny napis przekierujesz się bezpośrednio do sklepu i tej promocji. Co tam znajdziesz? Ciekawe niebieskie stroje kąpielowe, o przeróżnych krojach i rozmiarach. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)


Osobiście dostaję oczopląsu, przeglądając te stroje. Najchętniej kupiłabym wszystkie :)

Kolejna promocja o której chcę Wam powiedzieć, jest Zaful floral midi dress Summer 2017 Promotion  . Tutaj klikając w podświetlony na niebiesko link przeniesiesz się do promocji letnich sukienek mini w kwiatowe wzory. Uwielbiam takie! Wybór jest spory więc na pewno również coś wpadnie Ci w oko. Zerknij- polecam. 


Oprócz tych promocji jest również taka, która przyciąga oko. Mianowicie, przy zakupie dwóch produktów, otrzymasz kupon zniżkowy na 5$. Twoje zamówienie automatycznie zmniejszy się o ta kwotę. Bardzo przydatna opcja. Kliknij w baner, a przeniesiesz się do dokładnych informacji na temat tej promocji.


A na koniec, to co lubię najbardziej. Dodatkowy RABAT 😊
Przy składaniu swojego zamówienia w okienku na kody wpisz ZafulChen a otrzymasz dodatkową zniżkę. Same super wieści, prawda? Nie zwlekaj i leć na zakupy! 



25 komentarzy:

  1. długą sukienką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba skusze sie na jakąs kiecke

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękne stroje kąpielowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście od przeglądania strojów kąpielowych można dostać oczopląsu 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Do bikini trzeba miec cycki, czego mi obecnie brakuje hahahaha :P Natomiast nad sukienką mysle, tylko kurcze jestem bardzo wysoka i lubie miec taka do kostek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle wzorów i fasonów trudno się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skorzystam z rabatu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, stroje kąpielowe;) Jaki duży wybór!!! Własnie poszukuje czegoś dla siebie, może któryś z tych przypadnie mi do gustu, hm?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaful to chyba jedyna chińska sieciówka z tak dobrze wyposażonym zapleczem na nadchodzące lato. Mają cudowne stroje kąpielowe - sama zamówiłam parę z nich i jestem zadowolona ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie sukienki i mi się bardzo podobają. Xd ale paskudnie w nich wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie mogę się zdecydować co chce 😂 za duży wybór!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne sukienki mają, coraz bardziej się nad nimi ślinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie składam zamówienie, więc rabaty jak najbardziej mnie interesuja :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger