Zaful obchodzi rocznicę

Coraz głośniej robi się o tym, że sklep ZAFUL niedługo będzie obchodził swoją rocznicę powstania. Będą to już 3 lata od kiedy istnieje. Czas leci szybko, a ja trzymam kciuki, aby tych lat było jak najwięcej.

W związku z tym, iż taka rocznica coraz bliżej, sklep ma aktualnie wiele promocji z tej okazji. Nie możecie ich przegapić. 

Najczęściej kupowane w tej chwili są stroje kąpielowe! Lato coraz bliżej, więc każda z nas musi się w nie zaopatrzyć. Teraz jest idealny czas. Zapraszam do obejrzenia niektórych z nich. 



1 i 2. To zdecydowanie moje faworyty- są w kolorach wojskowych więc takie jak uwielbiam i czuję się najlepiej. 

Jeśli chodzi o bardziej kobiece, to proponuję te dwa:




Sklep posiada również fajną promocję jeśli chodzi o zakup sukienek. Przy zakupie dwóch sztuk dostaniesz 5$ zwrotu- więc albo cieszymy się zniżką, albo dodajemy coś za free do koszyka. Bardzo lubię takie promocje. 

Na zamówienie ze sklepu czekamy około dwóch trzech tygodni, wszystko przyjeżdża zafoliowane z metkami. Musimy jednak uważać na rozmiarówkę. Nie raz spotkałam się juz z tym, że ich rozmiar XL odpowiada naszemu M. Dlatego polecam za każdym razem patrzeć w tabelę rozmiarów i zerknąć jakie wymiary w centymetrach mają ciuchy na które chcemy się skusić. 
Ubrania gatunkowo są różne- jeśli zamówimy poliester, to wiadomo co otrzymamy, jednak jest też wiele ubrań bawełnianych, lnianych i innych. Polecam czytanie opisów pod każdym z nich.

To tyle na dziś.
Polecam zakupy w sklepie :)


3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ten śliwkowy, ale ja jednak bardziej gustuje w jednoczęsciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie śliwkowy. Genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadł mi w oko ostatni, preferuję z wyższym stanem, zapraszam do siebie hollyrudzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger