Backless dresses

Kolejny tydzień, kolejne promocje w sklepie ROSEGAL. Tym razem czas na sukienki backless dressesyellow chiffon dress. Uwielbiam sukienki, więc promocje jak najbardziej trafiają w moje gusta.

Pierwsza promocja dotyczy sukienek z odkrytymi plecami, za czym nie przepadam więc w niej nie znalazłam nic co by mnie szczególnie zainteresowało.




Jednak ta druga dotyczy żółtych szyfronowych sukienek. Uwielbiam tą barwę więc kiedy tylko weszłam w promocję, dostałam oczopląsu. Ukazało mi się tyle pięknych sukienek, że nie wiem sama na co mam się zdecydować. Tak na prawdę nie zamówiłam jeszcze nic, bo nie mam pojęcia którą wybrać. 



Pierwsza, która wpadła mi w oko, to żółta zwiewna długa sukienka. Nie wiem tylko czy nie jestem do niej za okrągła, więc na razie myślę. KLIK


Kolejna również należy do tych długich. Jednak jest zupełnie inna, ma długi koronkowy rękaw i kokardę. Wygląda bardzo elegancko. 
KLIK


Ostatnia pozycja, jest zupełnie inna. Ma PIĘKNY wzór i ma odkryte ramiona. Coś innego jak zawsze wybieram, co myślicie? KLIK


Jak wspomniałam na początku, wybór jest trudny i nie zdecydowałam się jeszcze na żadną, może pomożecie? 

17 komentarzy:

  1. Żółty to nie jest kolor, w którym się dobrze czuję, ale na paznokciach go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty to nie jest kolor, w którym się dobrze czuję, ale na paznokciach go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żółty -Ta pierwsza sukienka jest niesamowita 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie nie lubię żółtego koloru, jeżeli mam być szczera😊 ale z tej trójki ta ostatnia wygląda super👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie przepadam za żółtym w mojej garderobie, chyba nie do końca mi w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne letnie sukieneczki *-&

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza! Uwielbiam sukienki z odkrytymi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z koronkową górą fajna, ale pierwsza bez pleców też chociaż sama żółtej bym nie wybrała. Myślę, że będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te żółte sukienki. Nie mam nic w swojej szafie w tym kolorze i w sumie sama nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie nie mój kolor, więc niestety w wyborze ciężko byłoby mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne jednak ja nie lubię żółtego

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam nic żółtego w swojej szafie. Skuszę się na jedną z tych sukienek, ale jak schudnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. żółty to zdecydowanie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żółty nie jest moim kolorem, ale na ostatnią sukienkę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger