Floral midi dress

Wracam do Was z kolejną promocją od sklepu ROSEGAL, tym razem są to sukienki floral midi dress.  A więc przejdźmy od razu do szczegółów. 

Wybór sukienek z kwiatowym motywem jest mnóstwo. Ja mam hopla na punkcie właśnie takowych.




Sklep Rosegal bardzo lubię, ponieważ można tam znaleźć zarówno ubrania jak i akcesoria do domu czy kuchni. Mają tam bardzo szeroki asortyment w dobrych cenach. 
Panie, które noszą większe rozmiary (tak jak ja) zawsze znajdą coś dla siebie. Tu nigdy nie przytrafiło mi się, że nie zmieściłam się w biuście czy biodrach. Rozmiarówka Rosegal odpowiada naszej europejskiej. Bez obaw można wybierać swój rozmiar.

W oko wpadły mi trzy sukienki i na razie nie zamówiłam ich, ale mam taki zamiar w przyszłości.






Bardzo proszę o wsparcie w postaci klików w podane wyżej linki- będę bardzo wdzięczna.
Jak Wam podobają się moje wybory? Może już macie jakąś sukienkę z motywem kwiatowym z tego sklepu? 



4 komentarze:

  1. Jestem po pierwszym zamówieniu w Rosegal- wybór ogromny :) uwielbiam kwiaty- najbardziej interesuje mnie Twoja 3-cia propozycja, szkoda tylko, że spódnica nie jest bardziej rozkloszowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kwiatowy motyw na sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wybór, muszę w końcu ich stronę przejrzeć, może na niej coś dla siebie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger