Gamiss Evening Bags


Dziś przedstawiam Wam sklep Gamiss. Dopiero nie dawno się z nim poznałam. Przeglądając ofertę tego sklepu trafiłam na promocję Evening Bags.

Szczerze mówiąc, nigdy nie posiadałam żadnej kopertowej torebki. To chyba mój błąd- bo zawsze obwieszałam się torebkami przez ramię psując look.

Dziś wpadły mi w oko dwie. W kolorze czerni i bieli- będą pasować do kilku stylizacji więc pewnie się na nie skuszę.
Możecie sobie przejrzeć ofertę sklepu klikając w jego nazwę powyżej.

Każde zdjęcie torebki jest podlinkowane więc proszę Was o kliki- są tylko dwa więc się nie naklikacie :)




Jak Wam się podobają moje wybory?

19 komentarzy:

  1. Czarna jest piękna !! ale ta 2 też mi sie podoba ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna całkiem fajna, ja lubię takie większe troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne torebki, ta czarna ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bardzo fajna!!! A małą czarną do niej masz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zdecydowanie bardziej podoba ta czarna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała śliczna, ale czarna bardziej uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj takie torebusie to nie dla mnie!!! Ja to potrzebuję takiej, co 5 kilo kartofli wejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. CArna wygląda jak pudełko czekoladek stylowa ::

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są, ta z kulka mi sę najbardziej posoba

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, są przepiekne! Ale ja tak rzadko mam okazje, by takie ze soba zabrac...

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przepiękne <3 sama szukam czegoś na 'wielkie wyjścia'- ta czarna strasznie elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger