Haul zakupowy z ZAFUL- HIT czy KIT?


Kolejna paczka z ZAFUL już w moich rękach. Zamówienie doszło w ekspresowym tempie- bo tylko 10 dni. 

Ubrania jakie zamówiłam są typowo w moim stylu. Moro moro i jeszcze raz moro. Dodatkiem był kombinezon w kwiaty- jednak po ostatniej paczce wiedziałam, że mam za dużą zawartość stanika, żeby się w niego zmieścić. Niestety w kraju gdzie został wyprodukowany chyba nie znajdę kombinezonu na siebie. 

Na pierwszy ogień rzucam sukienkę. Sukienka jest wykonana z mieszanki bawełny, więc jest idealna na letnie dni. Długość mi odpowiada, jest wygodna- czego chcieć więcej? KLIK



Kolejna rzecz- leginsy- również moro. Są wykonane z poliestru, więc składając zamówienie spodziewałam się kiepskiej jakości spodni. Jednak ku mojemu zdziwieniu pokryte są delikatnym "meszkiem" dzięki czemu są bardzo miłe w dotyku. Wygodne- jak większość tego typu leginsów. Nie powinnam nosić takiego motywu- pogrubia zdecydowanie- jednak ja bardzo go lubię. KLIK



Ostatnia rzecz, to wspomniany wyżej niewypał czyli kombinezon. Jest przepiękny. Spokojnie mieszczę się w nim jeśli chodzi o szerokość- jest nawet luźny- jednak mój biust jest na niego za duży. Nie wystarcza materiału na górze, aby schować zawartość stanika. Oddam kumpeli, ona ma mniejsze piersi. Od razu zaznaczę, że nie powinny go zamawiać Panie, które mają biust powyżej miseczki C- koleżanka ma właśnie taką i jest jak ulał- gdyby miała większe piersi nie zmieściła by się. KLIK





Całość zamówienia ogólnie bardzo mi się podoba. Nauczyłam się w końcu szukać w tym sklepie ciuchów dobrej jakości. Rozmiary też umiem już na siebie dobierać. A wpadka jakaś czasem musi się przytrafić. Będę wdzięczna za kliki :) 



23 komentarze:

  1. rzeczy fajne, ale zaful nie lubie , bo maja małe rozmiary hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówienie jak najbardziej mi się podoba, bardzo lubię motyw moro! 😍
    Kombinezon jest naprawdę ładny ale ja też mam spory biust i jednak nie dla mnie

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie robią większych hehe :D

      Usuń
  3. Niestety biuściaste w obecnych czasach mają gorzej ;( Bardzo podoba mi się sukienka i legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć biust jest źle i nie mieć go też nie dobrze :)

      Usuń
  4. Kombinezon sliczny jestem ciekawa jak w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież że jest za mały.

      Usuń
  5. Fajny ten kombinezon ;) Ma ciekawy wzór, ale szkoda, że taki niewypał :/ Eh.. no cóż. Super te produkty z motywem moro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialam ten kombinezon ale obawiam się ze moje piersi czuly by tam zbyt wielką swobode:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajn kombinezon ale kolory nie przemawiają do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon fajny. Moje by weszly bo do c mi daleko 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon jest piękny! Mój biust na pewno by się zmieścił :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon jest nieziemski. Dokładnie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super :) tez czekam wlasnie na paczke

    OdpowiedzUsuń
  12. W sukience moro bardzo Ci ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że kombinezon nie dopasować w 100% jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger