High Low Dresses


Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem o sklepie ZAFUL i ich promocjach z okazji rocznicy powstania sklepu. Aktualnie pod lupę weźmiemy dwie, które nazywają się high low dresses



 oraz black assymetrical dress.




Post zacznę od pierwszej promocji dotyczącej sukienek które mają dłuższy tył- jakby tren. Uwielbiam takie rozwiązania- wyglądają bardzo efektownie. Chciałam pokazać Wam sukienkę, którą w swojej szafie już posiadam- pokazywałam Wam już ją w jednym z poprzednich postów. Jest to sukienka wykonana z lnu. Jest bardzo przewiewna i idealna na lato- ma rozmiar uniwersalny więc bez obaw mogą kupić je dziewczyny noszące rozmiar od M do XL. Uważam że Panie noszące S będą w niej pływać więc nie polecam.
Sukienka na stronie producenta wygląda tak: KLIK


W rzeczywistości wygląda tak samo. Przyszła pięknie zapakowana, z metką sklepu. Nosi się bardzo wygodnie. 

Sukienki z promocji numer dwa również są cudowne. Akurat z tej kolekcji jeszcze nic nie mam, ale niedługo się to zmieni :) W oko wpadła mi ta: KLIK


Urzekła mnie tym, że jest luźna i posiada modny kwiatowy motyw- który wręcz uwielbiam. Według strony wykonana jest 100% z bawełny więc może okazać się strzałem w dziesiątkę! Wygląda cudnie- mam nadzieję, że w rzeczywistości równie zachwyci :)

Wiem, że wiecie o promocjach jakie są na stronie producenta, jednak namawiam Was do wzięcia udziału w konkursie jaki jest tam zorganizowany. Specjalnie dla Was wiadomość od mojej opiekunki:

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/?lkid=82852


Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameXXXXXXafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!

18 komentarzy:

  1. Ale wspaniałe sukienki <3 Uwielbiam takie i na te ciepłe dni są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta 2-ga wpadła mi w oko :) bardzo kobieca :) uwielbiam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta druga sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne sukienki sobie wybrałaś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka sukienek mi sie nawet podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka z lnu wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zachwyciła ta pierwsza sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger