Konkurs SEN MALUSZKA CANPOL BABIES wyniki


Wczoraj zakończył się konkurs który organizowałam razem z Canpol Babies pt "Sen Maluszka". 

Zgłosiło się zaledwie 11 osób, a wybór wcale nie był taki prosty jak się wydaje. 

W poście konkursowym opublikowałam zdjęcia wszystkich zgłoszonych dzieciaczków. Możecie sobie obejrzeć Wasze słodziaki TU

Każde z nich jest wyjątkowe i wygląda przeuroczo podczas snu. Są nawet bliźniaczki, które nawet podczas spania są nierozłączne 😊
Najbardziej przykuły moją uwagę trzy zdjęcia, jednak musiałam wybrać tylko jedno. 

A więc chciałabym nagrodzić uroczą Patrycję, która skradła moje serce 💗💗💗




SERDECZNIE GRATULUJĘ WYGRANEJ!

Proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki wraz z numerem telefonu na mojego maila: zuza.malinowska86@gmail.com 

1 komentarz:

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger