Kosmetyczki z hurtowni ALLinPACKAGING


Dziś post typowo współpracowy. Na hurtownię allinpackaging trafiłam na jakimś blogu i postanowiłam spróbować swoich sił. 
Udało mi się nawiązać współpracę i otrzymałam 8 produktów do testów. Wybrałam cztery kosmetyczki- i wzięłam je w podwójnej ilości, ponieważ postanowiłam zorganizować kilka konkursów. 

Zacznę od tej, która najbardziej mnie zachwyciła :)

Kosmetyczka- worek. W kolorze różowym. Idealna na wyjazdy na biwak czy obóz. Ściągana jak worek na kapcie a w środku ma kilka przegródek, pojemniczek na pędzle- w moim przypadku ;) małą torebeczkę- można w niej trzymać np płatki kosmetyczne. Jest bardzo ciekawa i stała się moim ulubieńcem. 






Taką samą możecie wygrać u mnie w konkursie- już jutro zakończenie- więc kto jeszcze nie wziął udziału zapraszam TU.

Kolejna kosmetyczka, również mi się podoba- w sowy. 
Sztywny materiał sprawia, że nie tak łatwo będzie zgnieść kosmetyki w torbie podróżnej. Chroni je, a o to w tym przecież chodzi. Motyw w sowy ostatnio bardzo modny 😂
Ta również jest do zgarnięcia na facebooku w jednym z konkursów w którym jestem sponsorem. Również kończy się w przeciągu kilku dni- ciekawych zapraszam TU.




Następna kosmetyczka- zebra. Nie wielkich rozmiarów, idealna na przybory do makijażu takie jak tusz, pędzelki, cienie, jakiś krem czy podkład. Jest całkiem pojemna i służy mi na co dzień.
Taką niebawem będziecie mogły wygrać na moim facebooku- więc obserwujcie :) 




Ostatnia pozycja- kosmetyczka beżowa ze złotem. Bardzo elegancka, o ciekawym kształcie- w sam raz do damskiej torebki na podręczne akcesoria do makijażu. 
Tą też będzie można wygrać. Zachęcam do obserwowania mojego fanpage'a ZuzkaPisze







Wszystkie kosmetyczki są dość dobrze wykonane. Prezentują się ciekawie, nie mam zastrzeżeń. Jeśli jakaś się Wam spodobała to polecam wejść na stronę producenta i tam samemu zerknąć na ofertę. 





25 komentarzy:

  1. ja jestem ciekawa tej pierwszej jakby się u mnie sprawdziła :) , ale wszystkie sa bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pierwszej a pozostałe tak i są fajne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poka sowe mi!
    Również mam ta kosmetyczkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra ! pierwsza jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również pierwsza wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te kosmetyczki. Pierwsza jest superowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te kosmetyczki <3 tego nigdy za mało <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kosmetyczki ten worek bardzo innowacyjny jako kosmetyczka, piekny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ta ostatnia kosmetyczka - genialna! <3 Super zamówienie :) Nie słyszałyśmy nigdy o tej hurtowni :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam kosmetyczki w sowy i sa super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kosmetyczka worek na wyjazdy idealna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta w paseczki czarno-białe jest cudna! Wygląda na dość pojemną, ciekawa jestem czy udałoby mi się pomieścić w nią wszystkie swoje kosmetyki, hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyczka worek, jest najciekawsza. Ta pojemność <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne, sama nie wiem która ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten worek bardzo by mi się przydał :p Moje kosmetyczki niestety nie są na tyle pojemne,aby wszystko pomieścić :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyczki worek jeszcze nie miałam tak również używam kosmetyczek na różne okazje. Najmniejsza gości u mnie w torebce:)
    Propozycje są bardzo ciekawe.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger