Mała paczuszka z Zaful


Na tę paczkę z ZAFUL nie czekałam zbyt długo- zaledwie 10 dni. Byłam zaskoczona kiedy wczoraj listonosz przyniósł mi ją. 

Trzy spośród czterech wybranych rzeczy okazały się super wyborami. Kombinezon niestety nie dla mnie. Może zorganizuję jakiś konkurs z nim?! Zobaczymy.

Pierwsza rzecz i to chyba najbardziej udana z całego zamówienia to zegarek :) Dla mnie wygląda bombowo. Nigdy nie noszę zegarków, ale ten mnie przekonuje i chyba w końcu się nauczę. KLIK





Kolejna rzecz- sukienka, jest lniana, więc bardzo przewiewna i idealna na lato. Posiada nawet kieszenie o czym nie wiedziałam. Lubię takie workowate ubrania, kryją moje niedoskonałości. KLIK





Następna rzecz- kombinezon. Mimo iż rozmiar XL, to nie mieszczę w nim biustu niestety. Kolor piękny- idealny na upalne dni. KLIK




Ostatnia rzecz- bransoleta. Wpadła mi w oko i cieszę się że ją zamówiłam. Wygląda super. KLIK



To wszystko w tym zamówieniu. Mam nadzieję, że mi pomożecie i poklikacie. 


Wpis powstał we współpracy z portalem:


29 komentarzy:

  1. Ooo jak ja lubię takie posty, dzięki nim wiem co mogę zamówić i jakość mnie nie zawiedzie :)
    Bransoletka i zegarek bardzo ładnie się prezentują! 😍
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek cudny ;) a na taki sam komplet czekam i ja ;) pewnie też będzie mały, ale okaże się
    klik klik

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon fajny ten, w który sie w cyckach nie zmiesciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek i bransoleta super :) poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kombinezon jest przepiękny z chęcią bym taki na siebie włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem kombinezonu, bo jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kombinezon jest śliczny! Ładny kolorystycznie, szkoda że nie będzie służył.

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś fajne produkty, szczególnie podobają mi się dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon ma cudowne kolory. Szkoda, ze sie zawartosc nie miesci. Fajnie, ze tak szybko do Ciebie dojechalo zamowienie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon fajny, aczkolwiek jak dla mnie za duzo by odkrywał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie bransoletki <3. Mam podobną złotą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka świetna! Kombinezon ma ciekawy wzór :) Super wpis kochana, a paczuszka nie taka mała :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo intrygująca bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że kombinezon trochę nie trafiony. Bo wygląda pięknie😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek bardzo fajny. Szkoda że ja nosić nie mogę bo jak ide myc gary to zawsze zamocze :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem. Noszę tylko poza domem :D

      Usuń
  16. wspaniały kombinezon !!! <3 na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zegarek jest przecuuuuudny ! <3
    Szkoda, że w tym kombinezonie nie pasuje Ci biust, wyglądałabyś świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna tunika. No i szkoda tego kombinezonu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne rzeczy, sama ogladałam ta tunkikę i widzę, że na żywo wyglada lepiej niż na zdjęciach w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najfajniejszy zegarek. Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka wymiata! Tunikę też chętnie bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak będzie konkurs to biorę udział! Kombinezon jest przepiękny! Zresztą wszystko co wybrałaś jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger