Paczka ze sklepu Gamiss


Z tą paczką od Gamiss było trochę zamieszania. Na początku większość zamówionych rzeczy była inna, jednak się wyprzedała i musiałam zamieniać rzeczy na inne. W końcu jednak udało się wybrać rzeczy dostępne i dojechały do mnie do domu. Promocja disstressed jeans trwa. Nie będę się zbytnio rozpisywać, wiadomo, że zdjęcia są najważniejsze. A więc zapraszam!

Pierwsza rzecz to legginsy- jeansowe legginsy. Nie doczytałam, że w środku mają ocieplenie- jednak będą na zimę. Krój fajny, pasują idealnie- są wygodne i dobrze wyglądają. KLIK




Kolejny ciuch- tym razem komplet dresowy. Będzie świetny na wieczorne grille czy ogniska na działce. KLIK






Leginsy dla córki- jeszcze za duże, jednak na pewno do nich dorośnie :) KLIK



Czarny eyeliner. Fajnie maluje, jest dość trwały. W porównaniu do dwóch polskich jakie miałam ten jest najlepszy. KLIK




Czerwony zegarek. Nie wiem czy działa bo przyszedł o dziwo bez baterii. Wygląda w porządku. KLIK




No i ostatnia rzecz- naklejki wodne na paznokcie. Zapomniałam o nich przy ostatniej stylizacji, więc czekają na swoją kolej. KLIK



No i doszliśmy do końca. Czekam jeszcze na jedną paczkę z tego sklepu. Jak zawsze proszę o kliki. 











17 komentarzy:

  1. Dres trochę jak pizamka:P
    Ale widzę że zamówienie udane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jegginsy super- świetnie w nich wyglądasz 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zamówienie. Wszystko bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam xD Co to wyskoczyło xd hah ;D fajne dresy ;D


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! 💓💓 Jestem ciekawa jak na żywo wygląda ten eyeliner 💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszych spodniach wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię motyw floral, więc podobają mi się legginsy córy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny komplet dresowy😊 zegarek też fajny, ja osobiście wolałabym niebieski✌ widziałam u nich ma stronie i wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger