Red Beach Dress


Za oknem coraz cieplej. Już marzę o wakacjach nad morzem. Jednak aby się tam wybrać potrzebuję odpowiednich ciuchów na plażę. Zaful dba o takie sytuacje i stworzył dla nas super promocje red beach dress oraz white cape dress

W tych dwóch promocjach znalazłam sporo ciekawych rzeczy, jednak postanowiłam przedstawić Wam tylko dwie z nich. Nie chcę narzucać nikomu swojego stylu.

Pierwsza sukienka na plażę- świetna bo można nosić jako pareo, jako sukienkę- możliwości są. Wygląda ładnie- jest zwiewna. Świetna nad morze 😊😊😊



Druga propozycja to biała, również idealna na lato i plażę sukienka. Ta urzekła mnie bardziej 


Wiem, że ubrania ze sklepu ZAFUL są dobrej jakości i nie będę zawiedziona z zamówienia. 

W związku z rocznicą powstania sklepu mam dla Was wiadomość od samego sklepu:

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/


Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name ZUZKAPISZE after participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!

26 komentarzy:

  1. czerwona znakomita !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne rzeczy wybrałas. Jestem ciekawa jak beda wyglądać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego jeszcze się waham :)

      Usuń
  3. Ooooo ta czerwona sukienka oooo <3 Zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona na plażę super!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! ale fajne rzeczy wynalazłaś :D czerwona kiecka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne sukienki, ta biała idealna...ach

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona jest idealna na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona to jest To! Uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czerwona ♡♡♡ jest idealna ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmrrrr czerwona seksowna piękna ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta biała sukienka jest śliczna, idealna na upały;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I czerwona i biala sa sliczne 😊 ale ta czerwona ma w sobie sexapil ❤ sam kolor jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona jest bardzo ciekawa, na plażę w sam raz. Biała byłaby rewelacyjna gdyby była długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest bardzo fajna a na plażę idealna 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czerwona sukienka jest naprawdę świetna 💗 Chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ale to bardzooo nie polecam tej białej sukienki. W rzeczywistości okropna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sukienki, pierwsza jak najbardziej w moim stylu 😍
    Poklikane.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger