Rosegal- zakupy

Kolejne zamówienie ze sklepu Rosegal za mną. Warto zerknąć na trwające tam promocje. Tym razem najbardziej rzuciła mi się w oczy oferta Loose black dress. Polecam zerknięcie na tą promocję, a w tym poście chcę przedstawić Wam moje nowe zamówienie.

Otóż zdecydowałam się tym razem na sandałki.



Opaskę na głowę:



No i syn mnie wyprosił żebym wzięła mu Fidget Spinnera. 



Ciekawa jestem jak będą prezentować się jak dojdą do mnie. Proszę o kliki w obrazki- będę wdzięczna :)



25 komentarzy:

  1. O niee my już mamy 3 spinerry w domu 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. te spinnery to mega przegiecie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sandałki są bardzo ładne, nie powiem zaintrygowały mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te spinery ostatnio niezła moda jest :D Dobrze że coś dzieci od komputerów odciągnie na chwilę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fitget spinner super zabawa uspokaja haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandałki super. Chustki nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te sandałki, i te kryształki;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem skad te spinnery przyszly,ale z ciekawosci Ci napisze, ze u nas w szkole jest juz ZAKAZ przynoszenia ich. A jeszcze niedawno nauczyciel widzialam w reku go mial. No przyklad idzie z gory 😜

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy fidget! Zabawka szatana. 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty cudowne ! tą zabawkę również mamy córka zachwycona haha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szatańską zabawkę posiadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bawiłam się dziś tym ustrojstwem, wciągające to to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak te sandałki się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty wyglądają fajnie i mam nadzieję,że będą dobrej jakości. Liczę na to,że recenzję fidget spinnera przygotuje synek :p on najlepiej będzie wiedział jak się sprawuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne buty! Ja wciąż nie mam ani japonek ani sandalkow...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy wybrałaś, buty rewelacja, a opaska wprost urocza lubię takie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger