Szał zakupów z Zaful

Z okazji rocznicy powstania sklepu ZAFUL jest tyle ciekawych promocji, że można oszaleć :) Kolejna warta uwagi to midi bodycon dress. Piękne długie sukienki aż proszą, żeby wrzucić je do koszyka. 

Moje wybory zaprezentuję Wam poniżej. Proszę o kliki w zdjęcia, bardzo mi to pomoże. Z góry dziękuję. 


Wybrałam sobie dwie sukienki, jednak z motywem kwiatowym, druga szara. Są idealne na ciepłe, letnie dni i mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę.



Kolejna rzecz to rocznica sklepu. Za kilka dni miną już 3 lata odkąd sklep powstał. Z tej okazji kuszą nas super promocjami i mam nadzieję, że dzięki nim każda z Was zaopatrzy się w coś pięknego za dobre pieniądze.


I wiadomość specjalnie dla Was o losowaniu, w którym do zgarnięcia bony pieniężne na zakupy.


My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary. I've checked out the details about this anniversary blog giveaway. In honest, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/2017/06/07/zaful-anniversary-giveaway-lucky-strike/?Lkid=67045Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you leave a comment after participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners from June 08-June 22 every week and give out huge rewards! How to proceed:
Follow Zaful officil’s Word press and leave commment like this: @Bloggers’ Name+Followers’ Username+ prefer ‘Activity Name’
Many thanks!

17 komentarzy:

  1. Ta w kwiaty jest bardzo ładna!!! Ciekawa jestem jak będzie wyglądała na tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te sukienkę w kwiatki i jest bardzo fajna, ładnie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam u Ciebie, dlatego się na nią skusiłam :D

      Usuń
  3. Ja tez sie zastanawialam nad ta w.kwiaty, ale ostatecznie wybralam co innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Biala sukienka z kwiatuszkami bomba! Ja mam jakas manie wctym roku na biel 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka <3 koniecznie pokaż jak leży na Tobie jak przyjdzie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga sukienka jest przepiękna 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka w kwiaty jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie robić tam zakupy, co prawda ceny są troszkę wysokie, ale ubrania są dobrej jakości 😍
    Bardzo ładna sukienka.
    Poklikane.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger