Wishlista Banggood


Na sklep Banggood trafiłam na jakimś blogu. Zaciekawił mnie asortyment i postanowiłam wypróbować swoich sił. Udało mi się nawiązać współpracę, a co z tego będzie- zobaczymy.

Na początek postanowiłam zaopatrzyć się w przydatne kuchenne akcesoria. Nie jest tego za wiele, jednak to moje pierwsze zamówienie.

Oto co znalazłam ciekawego dla siebie:

Nakładka na zlew- do gąbek, korków i szczotek. Bardzo przydatna rzecz. Nie zawsze pamiętam o wyciśnięciu gąbki po zakończonym zmywaniu więc taki koszyk na pewno u mnie się sprawdzi:



Kolejna rzecz, to multifunkcyjna tarka. Mam coś podobnego w domu, jednak ma swoje lata i już nie tnie tak dobrze jak kiedyś. Mam nadzieję, że ta sprawdzi się równie dobrze jak moja. 


Niewielkich rozmiarów mikser do kawy, kakao czy innych napoi. 


Sylikonowa rurka do obierania czosnku. Bardzo dobra rzecz- działa- wiem bo mój tato ma taką u siebie w domu.


To wszystko co sobie na razie wypatrzyłam. Proszę o poklikanie w każdy obrazek. Z góry dziękuję za pomoc. 
A Wy znacie ten sklep? 




24 komentarze:

  1. Całkiem ciekawe rzeczy ;) ja czekam na radio samochodowe ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepu nie znam:) Ale jestem bardzo ciekawa działania tej rurki do obierania czosnku:) Pierwszy raz coś takiego widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pojemniczek na gąbkę to coś dla mnie ;) U mnie zawsze gdzieś ta gąbka się zapodziewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ociekacz całkiem fajnie wygląda, też wiecznie mam problem z gąbką. A jeszcze jak M myje naczynia i zostawi ją na blacie to już wogóle dramat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój nawet nie wyciśnie i też walnie nie wiadomo gdzie ;)

      Usuń
  5. Sklepu nie znam, ale uwielbiam gadżety do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wyprobowalabym ta tarke mozna adres strony

    OdpowiedzUsuń
  7. Nakładka na zlew jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie bardzo zaciekawił ten maly spieniacz do mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gadżety naprawdę super. Z pewnością ułatwiają życie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo widzimy, ze bardzo funkcjonalne i przydatne produkty :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekaw patenty, muszę znalexc te produkty i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten sklep, ale moje zamówienia z niego były nietrrafione

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger