Best palazzo pants for sale


Na swoją pierwszą paczkę ze sklepu DressLily czekam od kilku dni. Aby otrzymać kolejną muszę pokazać Wam co aktualnie jest tam w promocji, albo na czasie. Wybór padł na spodnie best palazzo pants for sale. Dla mnie całkowicie się nie podobają mimo, że kiedyś lubiłam nosić coś podobnego. 

Spodni tego kroju na stronie jest pełno, więc jeśli podobają Ci się to polecam zerknąć. 



Wybór jest ogromny, chyba dostępny jest każdy kolor. Gdybym miała skusić się na coś takiego, pewnie wybrałabym to:
KLIK

Albo to: KLIK



Lubicie tego typu spodnie?

14 komentarzy:

  1. Ja w takim kroju wygladam niekorzystnie. Jednak podobaja mi sie printy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi te spodnie się podobają, ale jednolite ;) Gdybym miała inną figurę i znacznie mniej kg niż mam, to może bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie nie nie tylko nie takie wzory. Myślę długi czas o tych czarnych z linka kategorii pierwszych ale nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie fajnie sprawdzają się na wakacjach- sa wygodne i przewiewne. Te niebieskie sa całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj nie moje wzory. Za dużo sie na nich dzieje.nie lubię tak wzorzystych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ale fanka nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to mój styl. Ale na stronie mają takie z rozcieciami, Ale czarne. Na nie byłabym chętna 😊

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger