Feather Dress

Kolejny dzień, a ja znowu będę Was męczyć propozycjami ze sklepu Rosegal. Tym razem są to sukienki feather dress i green plus size dress

Tak więc trochę Wam opowiem o tych sukienkach. Zacznijmy od pierwszej kategorii sukienek feather dress, czyli sukienek z motywem pióra. 
Na stronie jest spory wybór takiego motywu- ja osobiście bardzo go lubię i mam na oku kilka propozycji. Jednak Wam pokażę bliżej tylko jedną.



Mistrzostwo świata- na pewno ją sobie zamówię- uwielbiam tego typu sukienki i świetnie się w nich czuję. 
Kolejna tura to sukienki dla Pań z większym biustem lub brzuszkiem czyli green plus size dress. Jako że zieleń to mój ulubiony kolor, to tu dostaję oczopląsu :)
W tym przypadku najbardziej spodobała mi się propozycja do spania ;) 




Mój mąż na pewno byłby zadowolony, żebym spała w takiej kiecce ;) 
Proszę Was o poklikanie- linki są cztery więc zajmie Wam to tylko chwilę.



16 komentarzy:

  1. Lubię ubrania z motywem piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ta do spania jest fajna, ale wole w czymś innym ^^
    Fajne kiecki i ta biała mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ta zielona bedzie mozna zobaczyc na Tobie?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw piór jest bardzo wdzięczny i mimo, że pojawia się dość często czy to na paznokciach czy w stylizacjach, to zawsze wygląda oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ta kiecka dla męża znakomita haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te morskie są cudowne, Sama bym taką chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ta pierwsza sukienka sliczna i nawet moj rozmiar :D zapisuje sobie do ulubionych !

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja droga, czekam na recenzję tej zielonej (vel morskiej) i raczej spać się w niej nie da ;) uwielbiam motyw piórek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka w piórka jest cudowna, wstaw jakieś zdjęcia jak w niej wyglądasz, kiedy już przyjdzie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym założyła taką kiecę Mój od razu by stwierdził, że coś chce haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw piorek na ubraniach mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kiecka do spania to sam sex😊😊😊 każdy facet byłby zachwycony, hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta do spania fajna tylko ten rozmiar...no nie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger