FLORAL BIKINI SET

Po weekendzie wracam do Was z kolejnymi promocjami na stronie Rosegal. Z racji tego, iż mamy lato są to stroje kąpielowe Floral bikini set i mesh bathing suit

Przybliżę Wam trochę te promocje.

Pierwsza dotyczy bikini w pięknie kwiatowe wzory. Jest to bardzo modny motyw w tym sezonie. Rosegal jest świetnym sklepem ponieważ ubrania na siebie znajdzie tam dziewczyna szczupła jak i ta, która ma trochę więcej ciałka. Z tych stroi które poniżej widzicie ja z chęcią wybrałabym ten drugi. Ma wysoki stan, więc zamaskuje brzuch, a kwiatowa góra dodaje mu uroku.





Druga promocja o której wspomniałam, dotyczy zestawu strojów kąpielowych, które mają długą górę- zakrywają to czego nie chcemy pokazywać. Te rodzaje odzieży kąpielowej najbardziej mi odpowiada. Mój brzuch po dwóch ciążach nie należy do najpiękniejszych, wystaje mi trochę ciała tu i tam, a takie rozwiązanie ułatwi mi wyjście na plażę. 
Tu najbardziej spodobał mi się strój w pięknym miętowym odcieniu. Idealnie zamaskuje to czego nie chciałabym eksponować. 



Czy macie już strój na plażę? Lubicie pokazywać więcej ciała czy może podobnie jak ja- lepiej nie?!
Oczywiście proszę o kliki :) 



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyw floral, więc te bikini bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. druga pozycja zdecydowanie w moim guście !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba mi się podobają :) to fason, w którym każda będzie wyglądać dobrze <3 ten miętowy to wręcz jak bluzka wygląda i pewnie u nas na basenach trzeba by było się tłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ostatnio przyszedł strój i calkiem fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na stroj - ciekawe czy tym razem bedzie dobry

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie w moim typie niestety, ale tyle ich tam jest, że już kilka innych dla siebie wybrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten miętowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam akurat ten drugi rodzaj stroju w stylu amerykańskim z zaful. U nas w zniwa sporo ludzi się kręci więc dla mnie idealne. Tylko musze nieco zwezyc. Ale polecam bardzo! Nawet na co dzien jak po prostu bluzka. Poklikalam Ci 😙

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroju jeszcze nie Mam, ale lada dzień będę miała.. Mam nadzieję nadzieje ze pogoda pozwoli mi choć na kilka godzin to założyć. Chociaż nie, niech rzuca żabami ja i tak wyjdę w nim na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, ten drugi wygląda jak bluzka czy też sukienka, więc całkiem ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten miętowy jest świetny! Trochę przypomina mi sukienkę😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger