Małe zakupy w Rosegal


Kolejny haul, kolejne zakupy- znowu w sklepie Rosegal. Tym razem są to tylko trzy rzeczy więc post nie będzie zbyt długi.

Moda na fidget spinnery u dzieciaków trwa- więc syn wybrał sobie ostatniego o jakim marzył- złotego. Jest bardzo zadowolony, bo uzupełnił swoją kolekcję o wszystkie spinery jakie chciał mieć. Osobiście nie wiem co te dzieci widzą w tym fajnego- jednak jeśli mój syn jest zadowolony- to ja również.


Kolejna rzecz, to opaska na głowę w kwiaty. Często robię sobie maseczki, a mam pełno niesfornych włosów i babyhair, których nie mogę ogarnąć gumką. Wzięłam ją specjalnie na takie okazje. Wygląda identycznie jak na stronie.





Ostatnia pozycja to sandały. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Są idealne na moje nogi, wygodne i fajnie się prezentują. Nie spodziewałam się tak dobrej jakości butów. Nic nie odpada, ani nie ociera co w butach "japonkowatych" jest dla mnie bardzo ważne. 





To wszystko w tej paczce. Oczywiście kliki mile widziane :) 

17 komentarzy:

  1. Opaska w takim hippisowskim stylu :D podobają mi się te sandałki- muszą być wygodne dzięki tej gumce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo- świetnie dopasowuje się ona do stopy- dzięki czemu nie naciera.

      Usuń
  2. Podobaja mi sie te sandalki. A spiner tez zamowilam - z czystej ciekawosci ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja podobne sandały zamowilam. czekam az przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne sandalki. Ale.ja sie boje kupowac japonek bo wlasnie moga obcierac

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sandałki. Spiner też fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie japonek, ale te bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. bUCIKI EXTRA <3 OPASKA RÓWNIEŻ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Japonki w moim stylu, wygoda i blask - to lubię👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Success will follow someone who is always very earnest and appreciative of the process
    obat psoriasis
    penyebab telat haid
    cara menghilangkan varises di kaki dan tangan

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger