Trendsgal Wishlist

Dziś pokażę Wam jeszcze jedną wishlistę. Często robię zakupy w sklepie TRENDSGAL więc chcę pokazać co ciekawego znalazłam.

Są to zakupy mieszane- część dla mnie i część dla męża. Będę wdzięczna za każdy klik. Zapraszam!

Dla męża znalazłam koszulę. Do wyboru mamy kilka kolorów. Zdecydowałam się na niebieską bo w tym kolorze mój mąż wygląda najkorzystniej. 



Spodenki jeansowe- mąż bardzo lubi tego typu ubrania, więc nie wahałam się ani chwili. 



Sobie wybrałam jak zawsze sukienkę. Ta urzekła mnie swoim wzorem. Dostępna w trzech kolorach- tym razem postawiłam na zieleń.



No i ostatnia rzecz. Koszulo-tunika. Podoba mi się dlatego wzięłam.



Na koniec mam dla Was niespodziankę w postaci kuponu zniżkowego. Przy zamówieniu  na 30$ otrzymamy 3$ zniżki, przy zamówieniach na 50$ - 5$. Wpisujemy w odpowiednie okienko kod: TRENDSGAL1 . Warto skorzystać.


31 komentarzy:

  1. Super !! spodenki męskie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Męska koszula i sukienka dla Ciebie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania! Już się nie mogę doczekać, gdy tylko dojdą do Was ubrania! Będziecie pięknie wyglądać razem ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula a sukienka zdobyła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa koszula, chętnie bym taka posiadała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie i mnie zaciekawiła. Zobaczymy jaka przyjedzie :)

      Usuń
  6. Nie znałam tego sklepu.😊 świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na zdjęcia w sukience!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowa sukienka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki bardzo ciekawe, nigdy takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic niestety w moim guście jeśli chodzi o damskie rzeczy, aczkolwiek męskie spodenki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Męskie rzeczy git - moj takie spodenki lubi 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne rzeczy, sama nie wiem co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki śliczne. Spodenki z resztą też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo te spodenki sądze, że spodobały by się memu Krystianowi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka neonowa jest boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Healthy living has its own way for every society. Keeping it is the best solution, may be useful for all the people in the world
    salep panu yang telah terbukti
    obat kutu air

    OdpowiedzUsuń
  18. Healthy living has its own way for every society. Keeping it is the best solution, may be useful for all the people in the world
    salep panu yang telah terbukti
    obat kutu air

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeansowa tuniczka fajna. To produkt zdecydowanie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta koszula wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze że zamówienie i tym razem idealnie skompletowane. Męskie składanki bardzo ładnie się prezentują 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka w ptaszki jest ekstra !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger