Tribal print swimsuit

Dziś przychodzę do Was z promocją plażowych wdzianek :) Wybór stroi kąpielowych jest duży, ale muszę pokazać Wam promocję tribal print swimsuit




Ja osobiście w takich działach dostaję tak zwanego oczopląsu i nigdy nie wiem na co się zdecydować. Nie zamówiłam sobie jeszcze ani jednego stroju, a lato już w pełni. 
Może gdyby pogoda była słoneczna, to człowiek miałby w głowie takie zamówienia- a tu za oknem plucha więc i nie pali się kupować stroje. 
Pod lupę tym razem wzięłam dwa.





Ja jednak wolę promocje sukienkowe jak np. Purple mini dress



Z drugiego rzędu idzie do mnie cieniowana druga z lewej. Ciekawa jestem jak będę w niej wyglądać.

Dodatkowo na Rosegal trwają inne promocje a ja mam dla Was kupon o wartości 10%! W odpowiednie okienko wpiszcie hasło RGEN, a zamówienie obniży się na pewno. 




16 komentarzy:

  1. Niestety pogoda nas nie rozpieszcza :( też uwielbiam sukienki, z chęcią wzięłabym tę ostatnią w dolnym rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od sukienek wole spodnie ale Tobie pasuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wzory maja te stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki ciekawe, ale kostiumy zdecydowanie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. E nie nie ja to spokojna jestem i takie wzory to nie dla mnie. Za to fiolet bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy strój wygląda bardzo nietuzinkowo, do tego ma ładne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosegal ma naprawdę bogatą ofertę. Jest z czego wybierać. Bardzo podobają mi sie stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku stój już zakupiłam;) a sukieneczek nigdy nie za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te sukienki w fioletowym odcieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zastanawiam nad jednoczęściowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy kostium świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne fioletowe sukienki:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger