Wishlista Rosegal

Dziś przychodzę do Was w wishlistą ze sklepu Rosegal. Tak na prawdę sama nie mam już pomysłów na zamówienia, więc to przekazałam mężowi. Wybrał sobie jedną rzecz, którą pokażę na koniec.

W poście pokażę Wam propozycje bluzek, bo tych nigdy mało- prawda? :) A więc przejdźmy do ubrań:


Moją uwagę szczególnie zwróciły dwie bluzki. Obie są jasne, przewiewne- idealne na letnie dni. Za oknem coraz cieplej, więc uważam, że mogą jeszcze się przydać.




Oczywiście wybór jest bardzo duży i każda z Was ma inny gust. W sklepie Rosegal lubię to, że mają różne rozmiarówki- nawet te dla grubszych osób do których sama należę.

A na co skusił się mój mąż?
Taka zabaweczka:


To wszystko na dziś. Jak zawsze- będę wdzięczna za każde wejście w podane wyżej linki :)

Zapraszam Was również na trwające promocje i wyprzedaże. Wystarczy kliknąć w baner a przeniesiecie się do nich :)


I na koniec kod zniżkowy. Przy składaniu zamówienia wpis RGEN w odpowiednie do tego okienko, a otrzymasz 10% rabatu :) 



20 komentarzy:

  1. !! CIEKAWA ZABAWECZKA DLA MĘŻA HI HI <3 MÓJ RÓWNIEŻ BY SIE NA NIĄ SKUSIŁ HA HA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 2-ga bluzka mi się podoba :) Mojemu M też spodobała by się ta zabaweczka- ciągle o takiej mowi...faceci 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga bluzka jak najbardziej w moim stylu! Bardzo mi się podobają Wasze wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taką zabawkę i mój mąż by się skusił :) poklikane/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też o nim myślimy ;) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszą z bluzek, które pokazujesz (granatowa) właśnie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczki super. Ten spinner chce moj synuś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzka w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te bluzki. Ja co prawda takich nie noszę, ale i kogoś z odpowiednią figurką fajnie sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  10. ktoś tu zamawia to co ja hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczki wyglądają fajnie, ciekawa jestem materiału😊 najlepiej sprawdził by sie zapewne len, Ale nie jestem pewna czy to będzie właśnie to🤔

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten dron kusi i mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka nr 2 mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger