Czego nie polecam w ROMWE?


W ROMWE zakupy robię od czasu do czasu. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na jakości zamówionych ubrań, czy rozmiarach. Zamówiłam więc dwie koszulki, które bardzo spodobały mi się na zdjęciu w sklepie i czekałam na swoją paczkę.

Pierwszą, która przykuła moją uwagę była zwykła biała z kompasem. Rozmiar one-size- a w wymiarach centymetry zgadzały się- nawet z nadmiarem. Bez zastanowienia wrzuciłam ja do koszyka i poszłam oglądać ofertę dalej. KLIK


To co przyszło, trochę mnie zdziwiło z racji na swój rozmiar. Koszulka jest bardzo krótka- centymetry z tabeli nie zgadzają się z tym co jest w rzeczywistości. Mam wrażenie, że ktoś mocno się pomylił. Wchodzić w nią wchodzę, jednak jest zdecydowanie za mała. 





Druga koszulka, to ta na którą strasznie czekałam. Kiedy tylko ją zobaczyłam na stronie sklepu od razu pomyślałam, że jest idealna dla mnie- blogerki która recenzuje kosmetyki :) Od razu dodałam do koszyka i skończyłam zakupy. KLIK


Co przyjechało? Rozmiar również mniejszy jak w opisie tabeli- jest węższa i krótsza jak obiecuje sprzedawca. Jedyne co się zgadza to kolor i wzór który skradł moje serce. Jest z cekinów, jednak po praniu wszystkie są na swoim miejscu. Tył bardzo mi się podoba- posiada zamek i wykończona jest w trójkąt- wygląda to bardzo fajnie. Co jeszcze chciałabym zauważyć? Wykończenie bluzki przy szyi daje wiele do myślenia. Wygląda jakby ktoś odciął kawałek golfu nożyczkami i tak zostawił. Na stronie widziałam, że jest inaczej wykończona, jednak myślałam, że będzie troszkę inna. Noszona- sprawia wrażenie lekkiego duszenia- no jakby ktoś ręce mi na szyi trzymał. Nie mogę jej nosić. Pewnie zostawię do zdjęć. 







Czy też macie czasem takie wtopy? 

A na koniec pokażę Wam cudo jakie znalazłam :)

KLIK --> https://goo.gl/53TX6j




34 komentarze:

  1. wtopy się czasem zdarzają, ale cóż poradzić... jedyny satysfakcjonujący jest fakt, że się za to nie płaci ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją największą wtopą okazała się ostatnia bluzka z Rosegal... Zamówiłam taką dłuższą z nadrukiem z przodu - nosiło mi się ją cudownie, nie mogłam się nacieszyć, jaki świetny zakup mi się udał, ale jednak ochy i achy nie trwały długo, bo do pierwszego prania. Po praniu napis zżółkł strasznie, do tego się posklejał w praniu i.. Aż szkoda mówić. Koszuleczki Twoje są fajne, jednak faktycznie wyglądają na mocno za krótkie. Mi to w nich byłoby widać cały brzuch haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie zdecydowałam się na zamawianie ubrań z tych stron. Zawsze wybierałam dodatki były "bezpieczniejsze". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ubrań które zamawiam są w porządku. Tak na prawdę mało kiedy wychodzą takie cuda.

      Usuń
  4. Dlatego nigdy niczego nie zamawiam przez Internet ;) (ubrań) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. A ile fajnych się trafia. 😉😉

      Usuń
  5. Szkoda trochę tej 2-giej. Ja ostatnio zamówiłam dopasowana sukienkę, a przyszła dziecięca bluzka (tak to wygląda) 🤣😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przykro mi że taka a nie inna jest.
      😢

      Usuń
  6. Nie zamawiałam tam jeszcze, ale dobrze wiedzieć. Szkoda że ta druga to aż taki niewypał, najbardziej mi się nie podoba ten półgolf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na stronie nie wyglądała na taką golfową

      Usuń
  7. Jeszcze mi sie tak nie zdarzyło. Może to dlatego, że rzadko robię zakupy w internecie.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie niezbyt udane rzeczy. Ja z Rosegal zawsze zadowolona byłam do tej pory, na Zaful to sukienka i okulary nie trafione

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, tak to jest z zamawianymi rzeczami z internetu! Raz trafisz, a raz nie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhh ja dopiero zaczynam współpracę z Chinami i mam same wtopy - to za duże, to za krótkie... Ale tak to bywa przy kupowaniu przez internet;/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pdoobaja mi sie obie na stronie jednak na żywo rzeczywiście kicz. Szkoda tej z ustami bo byłaby naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie na stronie cudowności. Szkoda, ze ta szara wykonczenie przy szyi jest badziewne 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy tam nic nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. najgorzej kiedy na stronie pięknie a jak przyjdzie to tak już nie jest:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście ostatnia koszulka na stronie wyglądała lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafilam ostatnio na bluze która przyszla mniejsza niz powinna. Niestety paczki pakuja ludzie. Nie myli sie ten kto nic nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda tej siwej koszulki. A torebeczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadki czasami się zdarzają, jednak aż takie nie powinny :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wizualnie te koszulki są naprawdę fajnie. Szkoda że okazały się takimi wpadkami

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulki są śliczne <3 Ja nie jestem przekonana do chińskich stron głownie ze względu na jakość i rozmiary. Azjatki są drobne i w większości tamte ubrania są szyte na takie osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamawiam czasem również przyjdzie coś nie tak ale cóż :( hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojoj szkoda, ze te koszulki takie maławe :/ My nie miałyśmy jeszcze okazji przetestować produkty od nich :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger