Fotoalbum od Fotobum

Prezent / współpraca barterowa




Pewien czas temu pokazywałam Wam magnesy na lodówkę od FOTOBUM. Tym razem, zamówiłam sobie mini fotoalbum, w którym mieszczą się 24 zdjęcia. 



Na stronie producenta mamy dwa warianty- 24 i 48 zdjęć. Jak wspomniałam ja mam ten uboższy. Zacznijmy od tego, co pisze o nim sam producent:


fotoAlbum mini na 24 lub 48 zdjęć.

Wydrukuj swoje wspomnienia z facebooka, instagrama i zamieść je w podręcznym mini fotoAlbumie. Teraz zdjęcia z urodzin, wakacji, wesela możesz mieć w jednym miejscu. Co jakiś czas inna, kolorowa okładka.

Specyfikacja:
  • gruby kredowy papier
  • klasyczna biała spirala
  • wymiar fotoAlbumu 11 x 10 cm 

W wersji z 24 zdjęciami karty albumu zadrukowane są jednostronnie, natomiast w przypadku 48 zdjęć zadruk jest dwustronny. Kolejność zdjęć w albumie jest losowa. 


Wchodząc na stronę wybieramy odpowiednią ilość zdjęć i przechodzimy do dodawania ich bezpośrednio na nią. Niestety jak pisze producent kolejność zdjęć jest przypadkowa, co moim zdaniem jest wielkim minusem. 

Chciałam stworzyć mały album, upamiętniający przystąpienie do Pierwszej Komunii Świętej mojego syna. Dodałam zdjęcia i czekałam na to, co do mnie dojdzie. 


Album jest naprawdę malutki, jakość zdjęć jest zadowalająca. Okładka jest kolorowa i przyciągająca wzrok. Samo wykonanie jest bardzo solidne, kartki nie wypadają, są grube, a wydrukowane na nich zdjęcia wyglądają dobrze.





Najbardziej jednak drażni mnie w nim ta przypadkowa kolejność. Myślę, że o wiele lepiej byłoby żeby każdy mógł ułożyć zdjęcia jak chce- w moim przypadku byłoby to chronologiczne- od przygotowań do mszy Świętej aż do obiadu, który zakończył ten ważny dzień w życiu syna.

On jest bardzo zadowolony z takiej formy pamiątki i trzyma go u siebie w pokoju. Każdy kolega, który go odwiedza musi go obejrzeć, więc myślę, że prezent się udał.


Jeśli jesteście zainteresowani taką pamiątką to odsyłam Was do sklepu FotoBum, oraz ich facebooka i instagrama :) 




Komentarze

  1. Super, świetna pamiątka dla rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super , szkoda tylko ze brak chronologii jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to największy minus, ale firma pracuje nad zmianą.

      Usuń
  3. Albumik jest po prostu przeuroczy :D Świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka! Widze, ze stają sie one popularne na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawialam w poniedzialek. Wkurzylam sie, ze nie moge niestety ulozyc wedlug takiej kolejnosci, w jakiej bym tego chciala. To jedyny minus. Ale mimo wszystko Zuzia - masz przepiekna pamiatke, bardzo podreczna, do torbki sie zmiesci, zawsze mozna sobie ogladnac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda. Chciałabym taką pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam magnesy od Fotobum i bylam nimi zachwycona :) foto album tez zacheca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pierwszy raz zobaczyłam to pomyślałam, że to jakiś zeszyt. super okładka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też się zdziwiłam, ale całość jest fajna.

      Usuń
  9. jejciu! Już od dawna myślałyśmy o takim foto albumie, ale jakoś nigdy nie było czasu na coś takiego :) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż przyjemnie ogląda się takie zdjęcia :) pozytywna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny, fajny pomysl na wywolywanie fotek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo zainteresowana taką pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie. Szkoda tylko, że nie można wybrać kolejności zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram