Jesień idzie- czas kupić buty DRESSLILY

Mimo, że od kilku dni w prawie całej Polsce panują upały- ja zaczynam rozglądać się za jesiennymi ubraniami i dodatkami. W sklepie Dresslily znalazłam kilka ciekawych botków nad którymi się zastanawiam. 

Zanim jednak dojdziemy do butów, polecam zerknąć na promocję Best asymmetrical tops for sale.Znajdziecie tam wiele ciekawych bluzek o asymetrycznym kształcie. Bardzo lubię tego typu ubrania co pewnie wiecie. W większości moich hauli znajdziecie przynajmniej jedną taką bluzkę. 


Wracając do butów. 
Ja stawiam na klasykę. Czarne botki pasują do wszystkiego więc takie poleciały do mojego koszyka w jednej chwili:



Brąz również bardzo zwrócił moją uwagę- klasyczne botki z niewysokim obcasem to coś co polubi pewnie większość z Was. 



Ostatnie, w kolorze szarym z futerkiem. Nad tymi jeszcze się zastanawiam, bo nie wiem czy będę miała je do czego nosić. Jednak lubię szarość i chyba stąd mój wybór.



21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne też mam już jedne upatrzone 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwie pozycje zamówione, nad trzecimi jeszcze się zastanawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ladne buty, brązowe są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podobają się czarne, a są najtańsze z całej trójki :) fajnie się składa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za to uwielbiam jesień :) już czekam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz powoli tez sie szykuje na jesień.
    fajne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowe sa fajne. Marzenie dla mnoe taki obcas 😛

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze wyglądają najbardziej przekonująco :) My na jesień mamy buty z tamtego sezonu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bierz tych ostatnich- nie rób tego :D 2 pierwsze propozycje super- sama skusiłabym się na 2-gie, bo czarne już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej zupełnie nie mój gust..nie noszę butów na obcasie. Jestem zbyt wysoka i szczupła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzą mi się te pierwsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, te szare z futerkiem są fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger