Mini Dron


Mój mąż uwielbia zabawki dla dużych chłopców. Zdalnie sterowany helikopter w domu mamy, a kiedy weszła moda na drony on stwierdził, że też takie cudo chce.

Składając zamówienie ze sklepu ROSEGAL postanowiłam zamówić mu ten quadocopter, który sterowany jest smartphonem przez bluetooth.  

Dron jest niewielkich rozmiarów, w kolorze białym. Rogi tej zabaweczki są gumowe, więc jeśli bawisz się nim w domu nie poniszczysz sobie ścian czy mebli. Świeci się białą ledową lampką, dwoma niebieskimi i dwoma czerwonymi światełkami. Wieczorem wygląda to bardzo efektownie. W instrukcji znalazłam kod który po zeskanowaniu zaprowadził nas do sklepu i odpowiedniej aplikacji, która steruje tym urządzeniem. Jest prosta w obsłudze.


W domu niestety mąż nie może się bawić, ponieważ jego dźwięk strasznie straszy moją córkę. Już na sam widok drona zaczyna płakać, więc mąż używa go tylko na zewnątrz. 

Lata dość wysoko, jego naładowanie starcza na około 10 minut zabawy. Ładuje się tez dość szybko przez USB.




Znajdziecie go tu: KLIK

Mąż i syn mają nowe, ciekawe zajęcie. Są bardzo zadowoleni. Więc jak oni to ja również! 

Lubicie takie zabawki? 

20 komentarzy:

  1. Troszkę kosztowna zabawka, bo 36 $ to jednak nie jest mało, a działa tylko 10 min. Mimo to zabawa musi być przednia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zniżkami wyszło trochę taniej, jednak fakt- trochę kosztują.

      Usuń
    2. takie zabawki za zwyczaj działają po tyle czasu i to wcale nie jest krótko a w sam raz ;)

      Usuń
  2. takie zabawki nie dla mnie, ale jak mąż zadowolony to spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. superowy! chyba też zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupilam takiego mojemu lubemu pod choinkę. Po pierwszym dniu nadawal się do smieci hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ale nie dla mnie nie lubię takich bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda. Na pewno przydatny. Niestety ja nigdy nie miałam z nim styczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drony troszkę kosztują, myślałam że polata dłużej niż 10 minut :) Musi być fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drony są świetne! Musimy jakiś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kosztuje ale i ja zamierzam zamówić bo mnie chłopcy męczą już od dłuższego czasu 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny męski gadzecik. Moim chłopakom bardzo by sie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie juz 3 zginely smiercia tragiczna. Jeden splonal na przewodach energetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawka dla tych naszych wiecznych chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię dronów :D w sumie nie przepadam ogólnie za latającymi zabawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż sama bym się czymś takim pobawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że naładowanie starcza tylko na 10 minut zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze 40 lat dzieciństwa w życiu faceta podobno są najgorsze, hehe😊
    Fajna zabawka, mój też by sie ucieszył😜

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger