Poduszkowy raj- MAJUNTO


Od kiedy pamiętam- otaczam się ozdobnymi poduszkami- od najmniejszych to największych. Uwielbiam ozdabiać swoje łóżko właśnie poduchami. Pewnie pamiętacie, że pisałam już o takich z naszymi zdjęciami. Dziś jednak czas na poduszki od firmy Majunto. 

Nie należę do śpiochów jak mój mąż i syn- oni mogliby przespać całe swoje życie. Po obiedzie ucinają sobie obowiązkową drzemkę. Jako super mama i super żona zawsze dbam o to, aby podczas nawet najkrótszej mieli ciepło i wygodnie. 

Od Majunto otrzymałam dwie poduchy w beżowych poszewkach z motywem wyszytych ręcznie psów. Mój syn jedną nazwał Reksio. Dlaczego? Kolorystyka psiaka utrzymana jest w tych samych barwach co właśnie nasz stary Reksio. Z tyłu tych poduszek znajdziemy kratkę w niebiesko- szare cienie psa. Jak dobrze się przyjrzysz to zobaczysz, że pies ten to PLUTO z bajek Disneya :) 





Poszewki są wykonane z grubego płótna, bardzo przyjemnie się na nich śpi. Są zamykane na zamek błyskawiczny więc bez problemu szybko możemy je zdjąć i wrzucić do prania. Te podusie spodobały mi się najbardziej i sama z chęcią używam ich na co dzień :) Cechuje je wysoka jakość materiałów i przepiękne, dokładne wykonanie- są warte każdej ceny!

W paczce znalazłam również poduszkę w kurczaki. Tą od razu przygarnął mój syn- ponieważ lubi kolor czarny i zielony- a w takich właśnie kolorach jest ta poducha. Uszyta jest z bawełny i ma ukryty zamek błyskawiczny- jest to wygodne rozwiązanie. Nie lubię poduszek z guzikami, które odpadają albo odbijają się na twarzy podczas snu. 



Syn śpi na niej codziennie i za nic w świecie nie chce mi jej oddać. W moim pokoju większość dodatków jest zielona- więc idealnie wpasowałaby się do wystroju. 

Córeczka z paczki przywłaszczyła sobie ozdobne serduszka. Śpi z nimi jak z maskotkami. Posiadam dwie sztuki- białe i błękitne- w kocie wzorki- widzicie je na zdjęciu. Można użyć ich jako ozdobę pokoju, łóżeczka czy na firanki- Hania jednak woli z nimi spać. 


Ostatni prezent jaki otrzymałam jest typowo kobiecy! Jest nią rękawica kuchenna. Śmiejcie się ze mnie- ale jest to moja jedyna rękawica jaką posiadam. Do tej pory używałam ścierki albo ręcznika w kuchni- wyciągając blachę czy brytfannę z piekarnika. Dziś nie mam tego problemu- rękawica wisi obok i zawsze o niej pamiętam. 



Ma ciekawy- kojarzący mi się z jesienią wzór. Owoce i liście pięknie ozdabiają moją kuchnię. Jest to rękawica na dwie ręce, dość szeroka, więc bez problemu możemy wyjąć nawet blachę szerokości naszego piekarnika. Mimo iż nie jest zbyt gruba i sztywna- ani razu nie poparzyłam się przy jej używaniu. Świetne rozwiązanie dla każdej Pani domu.

Z pewnością powrócę jeszcze do sklepu Majunto, wypatrzyłam już sobie w nim pościel dla córki i narzutę na łóżko. 
Znacie ten sklep? Jak podobają się Wam moje zdobycze? 


22 komentarze:

  1. Gdybym mogła to spałabym na poduszkach - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory są genialne ale płótno, jako materiał na poszewkę, psuje trochę efekt. Moim zdaniem oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest typowo ozdobna poduszka- a nie do spania- wygląda fantastycznie.
      Spałam na niej nie raz i nie zauważyłam wad jeśli chodzi o jakość materiału.

      Usuń
  3. Ozdobne czy nie - spalabym na nich ❤ swego czasu sama szylam. Bardzo doceniam tego typu rzeczy 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tyle cierpliwości :P

      Usuń
    2. No jej to trzeba mieć w dużym zapasie ��

      Usuń
  4. a mi się podobają serduszka, świetnie sie też nadaja jako ozdoba do pokoju dla dziecka. prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. poduszki są przepiękne. skusilas mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już pisałam na IG, mi też ta poduszka przypomniała Reksia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczne rzeczy. Także uwielbiam poduszki, szczególnie te miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rekawica to swietne rozwiazanie. Pierwszy raz taka widze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oni maja świetne produkty, poduszki są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne rzeczy, muszę coś u nich zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten, kto wymyślił rękawice na dwie ręce był geniuszem! koniecznie musza zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam poduszki, ale.te wzory do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger