Propozycje yellow hooded sweatshirt


Żółty, to jeden z moich ulubionych kolorów. W tym odcieniu mogę nosić dosłownie wszystko- moja karnacja w nim bardzo korzystnie wygląda- a ja czuję się rewelacyjnie. Chciałabym pokazać Wam propozycje żółtych bluz ze sklepu Rosegal.

Wchodząc w dział yellow hooded sweatshirt znalazłam kilka ciekawych, które wpadły mi w oko. Tak więc oto one:


Pierwsza z nich, to chyba najbardziej elegancka ze wszystkich. Można nosić do sukienki czy spodni. Dla mnie idealna:




Kolejna, również ciekawa i mniej sportowa to:





Ostatnia pozycja- typowa bluza- nie mam żadnych sportowych ciuchów, a takie na pewno się przydadzą- chociażby na wieczorny spacer z psem. 






Lubicie sportowe ciuchy? Jak Wam podobają się te w żółtym odcieniu? 

Na koniec wiadomość od sprzedawców ze sklepu Rosegal specjalnie dla Was + zniżka!

You want some new clothes, why not taking a look over here?Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!Time for a new outfit!Surprise code: RGEN


22 komentarze:

  1. Pierwsza propozycja fajna... ale ten kolor.. hmmm sama nie wiem :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty to nie jest mój ulubiony kolor. Nie mam ani jednego ubrania w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że by Ci pasował ;) Może czas sie przełamać :P

      Usuń
  3. Bardzo lubię sportowe ubrania, przyznam szczerze, że mam tylko jedną bluzę w żółtym odcieniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciuchy żółte mam, ale sportowych jeszcze nie :)

      Usuń
  4. żółty to raczej nie mój kolor, ale ostatnia bluza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Az tak nie przepadam za żółtym choć propozycje ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba żółty- na chłodne dni szaroburo więc trzeba nadrobić kolorami 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie chodzimy w takim kolorze, ale co tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety żółty to zdecydowanie nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza byłaby super gdyby nie ta pantera :) ale druga jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza zdecydowanie najładniesza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja żółty bardzo lubie na lato, ladnie podkresla opalenizne 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki kolor zdecydowanie nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ludzi tyle gustów! Ja akurat koloru żółtego nie cierpię;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger