Przydatne gadżety do kuchni

Uwielbiam gotować. Będąc nieskromną mogę powiedzieć, że robię to całkiem dobrze. W kuchni czuję się rewelacyjnie i uwielbiam przeróżne gadżety ułatwiające w niej pracę. 

W sklepie ROSEGAL znalazłam dużo ciekawych produktów, które na pewno przydały by się nie jednej z Was. Postawiłam na razie tylko na kilka, ale na pewno będę pomału uzupełniać braki ;) Polecam jeszcze zerknąć na dział dress party


Pierwsza rzecz na którą już dawno polowałam jest obrus. Mimo, że nie mam w domu dużego stołu, postanowiłam wrzucić go do koszyka. Postanowiłam, że będzie robił mi za tło do zdjęć. Jak dorobię się większego lokum to i zaopatrzę się w stół do którego będzie pasował. Do wybory były 3 wymiary, ja skusiłam się na średni. KLIK




Obieraczka do warzyw, która ma aż 3 obrotowe ostrza- obiera na różne sposoby. Stwierdziłam, że jest to ciekawe rozwiązanie i postanowiłam wypróbować. Jest ostra, fajnie obiera. Jestem bardzo zadowolona. KLIK




Uwielbiam herbatę liściastą, jednak gdzieś zapodziałam swój zaparzacz. Ten spodobał mi się ze względu na swój uroczy wygląd. Zielona sowa wygląda fajnie, jest wykonana z miękkiego sylikonu. Działa jak należy, nie rozwala się w trakcie parzenia. Jest ok.KLIK




Ostatni dziś gadżet to łyżka do melona/ arbuza. Uwielbiam dekorować różne desery które robię dla dzieciaków, jak również podawać owoce w takiej formie. Mój niejadek (syn) w takiej postaci zje wszystko. KLIK



Używacie takich gadżetów w kuchni? Może macie jakieś swoje ulubione i chcecie się nimi pochwalić? Oczywiście proszę o kliki :) 


You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!

Surprise code: RGEN


27 komentarzy:

  1. Podoba mi się zaparzacz. Jest uroczy. Lubię motyw sów. Do melona i arbusa używam łyżki do lodów ikea. Trochę duża, ale fajnie można nią wszystko wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robię kuleczki i je układam np w pucharku :)

      Usuń
    2. No do ładnego deseru Twój gadżet się lepiej sprawdzi :)

      Usuń
    3. No do ładnego deseru Twój gadżet się lepiej sprawdzi :)

      Usuń
    4. Specjalnie po to zamówiłam :D

      Usuń
  2. fajne rzeczy. ja również mam obierak taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus i łyżka do melona ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy :) widać, że lubisz spędzać sporo czasu w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam, nawet mam w swojej karierze zawodowej miano szefa kuchni :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe produkty... Sama zastanawiam się nad łyżeczką do melona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, miałam kiedyś taką, ale gdzieś zapodziałam,

      Usuń
  6. mam tą obieraczke i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaparzacz genialny :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni gadżet jest najlepszy muszę zakupić aby zachęcić córkę do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe patenty. Z pewnością przydałyby si u nas w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaparzacz jest uroczy :) Ja jakiś czas temu kupiłam podobną łyżkę do owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne gadżety. Najbardziej mi się podoba obrus i łyżka do arbuza

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się zaparzacz :) ja w kuchni korzystam z obieraczki, a ten obrus to świetne tło do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obrus rzeczywiscie bedzie fajnym tlem

    OdpowiedzUsuń
  14. Także mam ten obrus. Jako tło sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zaparzacz świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kucharzyć więc takie gadżety u mnie w kuchni jak najbardziej wskazane😊

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger