Zafulowy zawrót głowy


Zaful to jeden z moich ulubionych sklepów. Na początku nie byłam nim zachwycona, ponieważ nie umiałam szukać tam dobrych jakościowo ciuchów, ale już się tego nauczyłam. Rozszerzono tam również dział ubrań o większych rozmiarach a także wprowadzili trochę męskich. 

Polecam również zerknąć w dział bikini na którym trwa promocja Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion  . Możecie przy niej wykorzystać kupon o wartości 10% zniżki. Na hasło ZafulChen kwota zamówienia zmniejszy się. 

Ja zamówiłam sobie trzy bluzki, tylko jedna okazała się za mała- jednak mam ją komu oddać. Chciałabym je Wam teraz pokazać :)


Pierwsza to ta za mała. Przyznam że podobała mi się najbardziej z tych, które zamówiłam. Jednak największy rozmiar to L i zastanawiałam się czy w nią wejdę. Wszystko byłoby ok, jednak mój biust jest trochę za duży i wyglądam w niej komicznie. Oddam koleżance. KLIK




Kolejna to bluzka asymetryczna w moich ulubionych wojskowych barwach. Czuję się w niej świetnie, kolor i krój jak najbardziej pasują do mojej zaokrąglonej figury. KLIK



Ostatnia bluzka, opadająca na jedno ramię- koszulowa. Jej jakość jest w porządku, jest nieco sztywna przez co ciężko ją prasować. Prezentuje się w porządku. KLIK


No i na koniec dodatek. Sylikonowa gąbeczka do makijażu. Nie używałam jeszcze więc nie wiem czy wygodnie się nią posługuje. Jest mięciutka. KLIK


To wszystko w tym zamówieniu. Oczywiście na koniec jak zawsze proszę o kliki. Mam też dla Was zniżkę na zakupy, która obniży Wasze zamówienie o 10%! Wystarczy w odpowiednie okienko wpisać: ZafulIns. 


34 komentarze:

  1. Koszula super, szkoda, ze za ciasna ... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą ostatnią i jest śweitna ale za duża na mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka w paski bardzo fajna.
    a i jestem ciekawa tej silikonowej gąbki do makijazu, bo widziałam juz kilka razy gdzieś i jakos sie nie moge skusic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się bluzka w wojskowym kolorze. Pasuje do Ciebie. Ostatnia jest dziwna i jakby za krótka :p szkoda, że pierwsza nie pasuje, bo mogłaby być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gąbkę silikonową mam :) jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :)
    Ciekawe jak sprawdzi się ta gąbeczka , czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy pierwsza koszula śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulki i tunika piękne są i dobrze w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszule :) Sama mam problem z biustem, który nie mieści się w azjatyckie ciuchy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula bardzo ładny fason! Ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ze przekonałaś się do Zaful :) Świetne rzeczy wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Silikonowa gabeczka-nigdy w życiu nie używałam. Ciekawe, czy się sprawdzi. Bluzeczka w paseczki jest super. A biustu mogłabyś mi trochę Zuza oddać 😛😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbuję to Ci powiem,
      a jeśli chodzi o biust to z chęcią bym się podzieliła :P

      Usuń
  13. Ładne bluzki :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. znam ten ból dużego biust, chińskie rzeczy szyte są raczej na azjatki z płaska klatką, ale da się co nieco wybrać. Asymetryczna bluzeczka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta za mała bardzo ładna. Szkoda że na Ciebie za mała. Druga wojskowa jest boska i świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie ta pierwsza. Mialam ja nawet w koszyku, ale maz mi nagadal ze jak dla emerytki i w koncu nie kupilam. Ale chyba jednak wezme bo fajnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta asymetryczna bluzka całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się pierwsza bluzka. Szkoda że Ci nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta niebieska bluzka koszykówka z opadającym ramieniem jest przepiękna! Uwielbiam koszule o takim kroju😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są świetne- nie wiem którą wybrać ;) Ale jakie Ty masz super legginsy- podkreślają zgrabne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O, wkładka do buta :D Też mam ale jakoś się z tym czymś nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj znać jak sprawdziła ci się ta silikonowa gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taką samą tunikę (pierwsza) tylko, że niebieską, jest świetna!
    A silikonowa "gąbeczka" to jakiś śmiech na sali, masakra jak dla mnie, wyrzuciłam w pissss....

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger